söndag 7 september 2008

Nu måste det bli lite fart på denna bloggen!

Det känns som mo det har gått lite trögt att skriva dens enaste tiden, inte vet jag varför. Men nu ska det nog rulla på. Det är mycket som händer framöver!
Eller inte så mycket på det viset, men jag ska börja jobba to-fre från och med nästa vecka. Då ska Rickard vara hemma med Vira. Det kommer att kännas konstigt! Jag har ju varit hemma så länge nu. Men jag vill verkligen jobba och hoppas satt det kommer att kännas bra när jag väl är där. Det har ändrats så mycket på personalfronten sedan jag var där så det kommer nog inte känas som min arbetsplats när jag kommer dit. Det ska bli superroligt att jobba med Cassie igen för hon är en sådan pärla, men thats it känner jag tyvärr. Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen!

Nu är det visst en liten tjej som gråter så mamma får väl rycka in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!