tisdag 10 februari 2009

*stolt*

Jag måste ju rapportera om hur det går på förkolan!
Idag lämnade jag henne direkt på morgonen kl 9 utan att stanna alls och sedan hämtade jag henne vid 12 efter att de hade ätit. Hon märkte inte ens att jag gick för hon var för sysselsatt med att komma in i leken. Och när jag kom för att hämta henne satt de vid bordet och hade just ätit. Min lilla tjej som knappt kan sitta ifred med sin talrik i en minut hemma utan att hälla den över huvudet hade suttit där och ätit köttbullar och stuvade mackaroner helt själv! När jag tittade in så satt hon och slickade smöret av ett knäckebröd. Så sött! Jag höll på att börja gråta när jag sade hej till henne för jag var så stolt.

2 kommentarer:

  1. ja visst blir man stolt när man ser hur duktiga ens barn kan vara :-)

    SvaraRadera
  2. Åh...stora tjejen, vad duktig hon är! :) Håret blev klart bättre med toning i, tack för hjälpen vännen! Hoppas du inte blev smittad?! Kram kram!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!