lördag 8 augusti 2009

Dött här på bloggen...

Jag har alltid stora förväntninga om att jag ska komma igång och blogga... Men det tycks inte hjälpa tyvärr. Någon dag kanske det lossnar för mig! Idag blir det ett inlägg i alla fall!

Jag är super trött efter veckan som gått. Det är en kombination av många saker men framför allt så har jag om prioriterat lite i mitt liv. Om bara lite drygt i vecka kommer den nya Gangstar kollektionen och jag har varit lite osäker på om jag skulle ha orken att fortsätta, men jag älskar ju kläderna så mycket att jag bara inte kunde lägga ner! Det ska bli så spännande att få hem kläderna! Jag har fått reda på att nästan allt i våra kollektioner är nerpackat och de bara väntar på en sista leverans innan de kan skicka ut kläderna till oss... De skulle skickas tisdag eller onsdag i veckan som kommer.
Jag har börjat rida igen. Det är så härligt! Verkligen vad jag behöver i mitt liv! Hästarna har jag saknat länge nog nu. Jag har börjat rida en gammal dam på 16 år vid namn Sarah. Hon är precis vad jag behöver att rida på just nu, lagon fet och seg, så jag inte tar ut mig. Men det bästa är nog att det bra är att sitta upp och rida! Jag behöver inte tuckta, jag behöver heller inte lossa eller bråka. Jag bara njuter av att rida! Det var många ! i detta inlägget, men det är bara för att jag är så nöjd med det!

Nu ska jag gå ovh tvätta av mig sminket innan det är dags att krypa ner i bingen! Imorgon är en ny dag!!!

Ha det gott!

// Ia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!