måndag 30 juni 2008

Trist väder idag!

Men vi har lite småsaker att se fram emot ändå! Vi ha vunnit lite auktioner på Tradera... Först hittade jag en sprillans ny SodaStreamDesign Black som jag var enda budgivaren på och fick den för 499kr, ganska bra tycker jag. Den har vi väntat på ganska länge... Den måste komma i början på veckan. Sedan har jag hittat lite fina tyger som jag ska sy lite saker till Vira av och ettpar presenter blir det med. Töserna börjar ju fylla år nu i rappet! Sedan fick jag ett ryck och budade på en MeiTai sjal som jag tror kommer på posten idag (allra senast imorgon!). Det är vad vi väntar på i veckan. På lördag ska jag jobba på förmiddagen och sedan bär det ut till öa.

Rickard jobbar tidigt denna veckan och det är så skönt! Jag får lite mer tid för mig själv då. Han sutar kl 15, men han samåker med en annan kille som inte slutar förens 16, så han får hitta annat att göra i en timme.

Nu ska jag tydligen göra lite nytta..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!