måndag 30 juni 2008

Yes!

Idag kom två av mina paket som jag väntat på. Först damp MeiTai sjalen ner i brevlådan, jag vann auktionen i fredags, snacka om snabba ryck! Och sedan ringde de från KarlssonBuss och sade att jag hade ett paket att hämta där med. Det var vår SodaStream. Nästa som Julafton! Ska ta kort på sjalen med Vira i så fort Rickard kommer hem så ni får se hur vacker den är!
Jag har funderat på om jag ska sy en MeiTai själv, men jag har inte varit helt säker på hur jag ska gå till väga, så jag köpte en och ska använda den ett tag för att se vad som är bra och dåligt. Jag sydde en ringsjal i lördags som känns kalas och snygg blev den med. Det är lite bebisar på G i vår bakantskapskrets, så jag funderar på att sy lite sjalar till de bebisarna. Det är så roligt att sy!!! Om man är lite nyfiken på sjalar av alla de slag så rekomenderar jag att gå in på http://www.sjalbarn.se där finns allt man behöver veta om sjalar och lite till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!