söndag 21 december 2008

Det var bättre förr!

Det blev inget besök i kyrkan idag... Jag beslutade mig för att jag heldre ville trängas med folk på A6 och Ica Maxi!

Jag fick de sista klapparna fixade och som en bonus hittade jag ett par byxor som var på rea t.o.m! På vägen hem från Maxi svängde jag förbi mormor och hämtade hennes julgransbelysning som hon inte längre hade användning för eftersom vi fått hennes plastgran. Jag är egentligen emot plastgranar, men med en klåfingrig liten tös här hemma så kändes det bra med en i plast så får vi satsa på en riktig till nästa jul! Det roliga med den julgransbelysningen är att den är från 1958 och fortfarande förvaras i orginal kartongen. Det tycker jag är riktigt häftigt! Det var bättre förr helt enkelt!

Grattis till S också som fyller år idag! Det årliga grattis smset skickades idag på eftermiddagen...

1 kommentar:

  1. Vad skönt att inskolningen gått så bra!

    Ser fram emot nya kollektionen, får se om jag kommer en sväng ikväll och tjuvkikar!

    kram vännen

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!