söndag 25 januari 2009

Då gör vi ett nytt försök på ett litet inlägg. Vira kom och saboterade när jag satt och skrev igår. Inte för att jag minns vad jag skrev, man jag får helt enkelt komma på något nytt!
Jag hade väldigt dåligt att göra på jobbet både torsdag och fredag tyvärr. Det är så frustrerande att gå där och dra benen efter sig när man vet att man istället skulle kunna umgås med sin familj. Men det är ju så livet är tyvärr! Igår kväll satt jag och Vira ensamma hemma för Rickard var inne i stan och kollade på hockey på O'Lesrys med grabbarna. De hade nog haft det trevligt tror jag. Rickard luktade bra med öl idag på morgonen i alla fall!

Jag är aldeles för mossig i huvudet för att skriva mer... sorry...

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!