söndag 4 januari 2009

Ollipops!

Klockan har ännu inte passerat midnatt och jag skriver ett nytt inlägg... Än finns det hopp!

Dagen har varit lugn. Klev upp vid 9 käkade frukost och busade med Vira. Åkte till VaggerydsGård och klippte T och A-L mitt på dagen. Det var trevligt att sitta där och snacka lite! Jag blev så grymt sugen på att rida igen! Fast jag är inte så säker på om Candy är den rätta hästen för mig just nu tyvärr. Igentligen så är han exakt den typen av häst som jag älskar att sätta tänderna i, ung och formbar men med en hel del klös i. Och det är nog tyvärr klöset som är problemet, han är envis och jag är envis och han testar mig och och kan inte ta fighterna som jag brukade. Då behövde jag inte vara rädd för att ramla av, men nu så skulle det föra med sig så mycket strul. Vi får se hur jag gör!
När jag kommit hem därifrån kom Linda, Joha och Oliver på besök. Vi fikade och spelade Nintendo Wii. Det var trevligt att träffa dem... Det går lite för lång tid mellan gångerna.

Igår beställde jag inte innetofflor til Vira. Bobuxtofflor för att vara exakt. Hela sex par!!! Jag hittade en toppen hemsida där man kan beställa frå GB helt fraktfritt och de är billigare där än här plus att pundet står så lågt nu så blir det superbilligt! Jag tror att jag betalade lite drygt 160kr paret. Jämfört med 300kr paret som de kostar här så tycker jag att jag har fyndat!

Nu ska jag krypa till kojs med min härliga sambo!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!