torsdag 29 januari 2009

Nu laddas det för fullt!

Imorgon styrs bilen mot Upplands Väsby, äntligen ska familjen ut på långresa! Vi har köpt en bärbar DVD (kanske onödigt, jag vet men man kan aldrig förbereda sig för mycket) till bilen så det blir inga tråkiga stunder. Vi ska göra vår första anhalt i Mjölby, på Sharpman för att vara exakt. Syrrans lille kuse vill ha ett nytt vintertäcke och en matplats på golvet. Så det blir en passande rastplats. Det tar nog 1h dit väl där kommer jag att leta red på det jag ska ha medans Vira springer omkring med pappa hack i häl. Sedan blir det lite fika och efter det fortsätter resan uppåt landet.

Det ska bli roligt att hälsa på C, G & R! Det var ju inte så längesedan jag var där, men den gången fick Rickard och Vira stanna hemma så jag tror nog att Rickard är den som ser mest fram emot resan i nuläget. Det jag går och oroar mig över är hur det ska gå att köra ganom sthlm utan någon sikt i dödavinkeln på höger sida. Men det löser sig nog!



Nu ska jag gå och sova!



Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Jag vill med följa med hihi. Ge dem varsin bamsekram från mig...

    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!