torsdag 10 juli 2008

Hej hopp!

Det känns som om hela världen står stilla på något konstigt vis. Jag har börjat tappa greppet om vilken veckodag det är, enda sättet jag håller ordning på det är villken dag som står på min p-piller karta, så om jag misssar en dag så är jag helt off.
Vira sitter just nu i köket och leker och jag tänkte att det var dags att uppdatera lite här. Jag snackade med banken i förrgår om varifrån jag ska ta pengar nu när jag ska köpa Gangstar kollektionen och den nya datorn. Så jag sålde lite aktier som inte gick så bra och så ska jag ta av fonderna som gått ok, då kommer det på 15oookr bli 15kr att skatta vinst på. Det är ju överkomligt.
Vi har försökt att fåtag på Robban, en kille som kunde hjälpa oss att köpa dator lite billigare, men honom går knappt att få tag på, så vi skiter nog i honom. För tilfället i alla fall. Göran hittade ju en super dator billigt på ComputerCity som vi nog köper. Men vi känner ändå att vi vill ha lite rabatt på skärm.
Sedan är det ju mer som ska handlas... En GPS käns som en bra investering nu när jag ska ut på partyn, skanade det när jag var ute förr. Man får gissa sig fram och så kommer man inte i tid. En skrivare behöver vi också. Sedan är vi lite sugna på att köpa ett Nintendo Wii.
Och inte nog med det, så har vi kommit fram till att vi ska köpa en husvagn. Det kommer bli en i 15000kr klassen, så den blir ju ganska primitiv, men för typ två veckor om året så kommer det nog att duga bra. Men vi ska lugna oss fram till hösten med att köpa en när husvagnsmarknaden har lugnat sig.

Senare idag så kommer Malin hit. Hon har lovat att ta kort på Vira som vi kan skicka in till tidningen nu när det är födelsedag på G. Ska bli trevligt att få lite besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!