tisdag 29 juli 2008

Tidigt åker vi!

Imorgon åker jag, mamma och Ulle till Gekås i Ullared... Jag har lite kasst med pengar, så jag vet inte riktigt vad jag ska handla, men det märker vi väl. Det är ju alltid lite saker man behöver hem varesig man vill eller inte.

Sedan är det ju snart dags för födelsedagskalas här i huset. Vira fyller ett år snart... Tänk att hon är så stor våran lilla tjej?! Vi hade tänkt köpa en kombinerad bil-gåvagn, men sedan hittade jag en sida på nätet där man kan köpa namnhalsband, sådana som Carrie i Sex and the City har. Det fanns hur många olika som helst och så fina!!! Jag tror att det var hyfsat pris på dem med, så det blir nog ett sådant istället. Jag lägger in en länk imorgon om jag kommer ihåg. Jag sitter vid min laptop i vardagsrummet och surfar (tack Göran!) och jag har länken på den andra datorn.

Jag ska jag gå och sova så fort "So you think you can dance" är slut, ska hämta mamma kl 06.00...


puss

2 kommentarer:

  1. Namnhalsband? Kolla på www.alskadebarn.se köpte mitt där och kan bara lämna de varmaste rekommendationer!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. HEEEEJ!
    Hittade du mkt i Ullared???

    Jag ska dit på måndag coh tisdag, vi har hyrt en husvagn jag och en kompis så vi ska frossa i dagarna 2 :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!