torsdag 17 juli 2008

Vilken tur att man får hjälp!

Jag trodde faktiskt att jag var lite haj på datorer... men det är jag verkligen inte. Igår när jag skulle koppla ihop och få igång den nya datorn så krånglade det som bara den. Eller kanske inte egentligen, men eftersom instruktionerna var så dåliga fungerade ju inte mycket. Så fort jag kom ett steg längre dök ett nytt problem upp. Det som var det strsta problemet var att till den nya dator medföljde det ett trådlöst tangentbord och trådlös mus, som jag inte litade alls på. Så jag gav mig nästan omedelbart och bestämde mig för att tillkalla hjälp. Vi hade ändå bestämt att André skulle titta förbi en dag, så då blev det idag. Tack! Nu är datorn igång, intenet med och så har jag kopplat in skrivaren (det löste jag faktiskt själv för HP har minsann bra instruktioner!). Så nu är det bara resten kvar. Men som sagt, tur att man har vänner som kan!
And btw, det blev en 22" skärm... SKIT STOR!

Nu ska jag nog sova... buss och krn på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!