fredag 11 juli 2008

Okej då...

Jag är inget datasnille... Så nu har jag ändrat inställningarna så att alla kan kommentera i bloggen. *flin*

Men bättre snille ska jag bli! Har just beställt en ny dator från ComputerCity. Enligt min expert så duger den gott och väl till mig och min lilla familj. Tydligen så var den riktigt bra. Men jag kan ju inte så mycket om datorer längre. Annat var det på den gamla goda tiden när jag var ihop med S, då hade jag koll på det mesta. Jag klagar inte över att vara den som kan mest om datorer i detta hushållet, men det är tur att jag har vänners underbara fästmän att störa mitt i maten!

1 kommentar:

  1. Trevligt att läsa om vad ni har för er :D Vilken underbart söt bild du satt in på Vira...hihi...gulletjejen! Snart kommer vi neråt så vi kan ses :) Kramar till er!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!