söndag 13 juli 2008

Kalas

Igår kom släkten hit en sväng på eftermiddagen och käkade smörgåstårta och samspråkade lite. Det var trevligt. Vi firade min och Syrrans födelsedag som båda hunnit passera. Allt var lyckat! Ingen stannade sådär jobbigt länge heller så det var bra.

Rickard är ute på promenad med Vira och jag borde sitta vid symaskinen och synfärdigt det jag håller på med *hemlis*. Det måste bli klart tills på fredag! Jag känner mig ganska duktig faktiskt! Rickard tycker att jag borde starta eget och sy hemma, men det är inte min grej riktigt. Kaske jag sy lite och sälja i någon av bodarna ute på öa framöver, men inget som jag planerar inför än. Bäst att jag tar fram symaskinen nu då!

Vi hörs gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!