fredag 4 juli 2008

Nu är sommaren här igen!

Men oh så jobbigt det är i värmen! Jag vet inte vad det är med vårat hus, det är hur varmt som helst inne... Jag har sänkt fjärrvärmen så att det bara sja vara 16 grader, men det är otroligt varmt inne ändå. Jag inser att det nog är varmt hemma hos alla, men om man jämför dem andra hus jag varit inne i nu när mdet har varit varnt så är det dubbelt så varmt hemma hos oss!
Visst är det härligt med solsken, men man märker på Vira hur jobbigt hon tycker att det är när det är varmt och då är det inget större nöje att vara ute heller. Vi har flyttat ner i källaren för att kunna sova ordentligt på nätterna åt minstonde.

På tal om nätterna, häromsistens så bytte vi blöjor till Vira. Vi köpte Huggies istellet för Libero eftersom de var mycket billigare, men vi ska byta tillbaks, i alla fall på natten ska hon få ha sina Libero igen. Hon kissar bara igenom Huggisarna och dt är ju surt!!!

Idag ska jag och Vira gå på promenad med Linda och Oliver och ikväll ska jag till piren och dricka en öl eller två. Det ska bli trevligt. Men jag jobbar imorgon, så det blir väldigt lugnt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, men drygheter undanbedes! Tack!